I nearly didn't notice the gentlest feeling

Dagen började när jag vaknade från den mest underliga dröm jag någonsin haft tror jag. Jag åt blå sniglar, Bruce Springsteen var min biologiska pappa men efter att jag kunde åka skidor utan skidor upptäckte jag att han inte var det. Det var när jag blev skjuten med besövningspil av min "verkliga pappa"(Michael Emerson, han som spelar Benjamin Linus i Lost) som jag kom på att han var min biologiska pappa. Därför öppnade jag en 12liters champagneflaska för att fira att jag hittade honom. Ja, let's just leave it at that. Det hände så mycket mer, men allting är så sinnessjukt.

Efter detta har jag tittat på Våra Bästa År, Simon & Thomas och Beverly Hills. Jag har inte gjort ett skit idag det vill säga. Därför ska jag snart gå ut på en promenad och sedan komma hem och bänka mig framför ytterligare avsnitt av Twin Peaks.
Går man en promenad får man väl tillåtelse att slappa framför tvn?... Igen? Ja, i alla fall idag. Ingen sol ändå så får inte dåligt samvete!

Bloc Party - Blue Light


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0