Från krönet kunde jag se, Min förlorade värld


MP05

Som alla andra denna dag ska jag tänka tillbaka och njuta av nostalgin. För som jag har förstått det tar alla i Gislaveds Gymnasium studenten idag. Imorgon är det två år sedan jag tog studenten. Det är helt sinnessjukt hur fort tiden har gått sedan dess. Och vad som hänt! Hur mycket människor man träffat, hatat och lärt älska. Hur man förändrats både till det bättre och det sämre.
Tiden sedan dess ska jag absolut inte klaga på trots att jag kunde göra så många saker annorlunda.

Det jag funderar över mest just nu är, var är min studentmössa? Jag hoppas inte den ligger slängd eller nedpackad i en låda någonstans. Har verkligen ingen aning om vart den kan vara. Återstår att se när man kommer hem!


Kommentarer
Postat av: Fellfellfell

Jisses, gissa om jag längtade tillbaka idag när alla studentflak åkte förbi utanför Kvantum? Det hade varit en bra dag att återuppleva ett par gånger, ihop med MP05 :D

och studentmössan, den ligger på sin hedersplats hos mig ;) "we're the band of brothers" skrev du :D Åh, nu blev jag nostalgisk..

2010-06-04 @ 23:02:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0