Double Action Hand Pump

Jag tror jag nämnde något innan idag om att jag köpt luftmadrass och tillhörande pump? Om jag inte nämnde det så gör jag det helt enkelt nu. Innan idag köpte jag luftmadrass och tillhörande pump på Stadium. Det var extrapris-grejer så tänkte whata-hell, det skadar väl inte att ha det? Dessutom upptäckte jag senast jag lånade en madrass att det var enormt skönt att crasha på golvet på min lilla nedervåning, se på film och chilla bort bakfyllan som då var påträngande. Så kanske blir jag en madrass-junkie till slut. Jag brukar ju som känt vara expert på att somna lite varstans. Jag menar, över eller under sängen, vad är skillnaden?

Jaja, i alla fall så öppnade jag upp paketet för att se hur pumpen ser ut. Madrassen jag lånade tror jag var identisk med den jag köpt och då hade jag även lånat en elektrisk pump för att blåsa upp den. Dock köpte jag istället en manuell eftersom hon i butiken sa att den var bra. Och nu när jag tittar på pumpen tror jag henne verkligen.

Checka pumpen!


Inte nog med att den ser ut som en brandsläckare, och är stor som en brandsläckare, den ser riktigt maffig och saftig ut. Genom att titta på den blir jag nästan lite rädd. Provade den lite på handen och det var nästan så jag fick känslan av det perfekta bröstet. (Det perfekta bröstet är när man i bilen vevar ner rutan och kupar i luften, det sägs att när man kör i ca. 120km/h så känner man det perfekta bröstet. Källa: Dalabor).

Jag tror pumpen kommer göra sitt för den ser verkligen bastant ut. Även om jag har dåliga minnen till namnet vill jag ändå kalla den detta.
Kära vänner, möt Beasten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0