Cut my long babyhair

Jag tänkte precis gå in och skriva ett inlägg om hur konstigt det är att människor bara försvinner ur ens liv. Jag har en vän, eller hade en, som jag umgicks med under hela min uppväxt, mer eller mindre. Och när jag nu var inne på hennes facebook kommer jag på mig själv om att inte veta någonting om människan. Hon är en total främling för mig. Vad heter hon ens i mellannamn? Efter att ha spenderat varje helg, träffats varje skoldag och uppfostrat varandra i 12år vet jag inte ens vart hon bor. När jag stöter på henne vänder jag mig om och går därifrån, hon gör likadant. Det är underligt hur livet utspelar sig!

Varför jag inte utvecklar detta inlägg mer är på grund av blogg.se's startsida. De publicerar olika inlägg som olika bloggare lagt upp under dagen. Jag såg en lista om The Twilight Saga och ville läsa lite om vad hennes favoritkaraktär, citat osv är.
När jag läser ser jag att hon berättar favoritsaker om alla böckerna. Vilken idiot! Är hon trög eller? Böckerna är publicerade för länge sedan men den tredje, och nästsista, filmen har förfan inte kommit på bio än ens! Hon avslöjar saker som kommer att hända. STORA saker. Fan vilket stolpskott. Jag vill också alltid disskutera serier, böcker och sådant. Men det gör man ju med folk man vet har läst böckerna eller sett avsnitten i förväg, precis som jag. Man vill ju inte veta vad som kommer hända i filmerna i förväg! Det förstör ju hela stämningen. Vilket jävla dumhuvud.
Så helt enkelt, vill ni inte veta i förväg gå inte in på den bloggen. Detta gör mig förbannad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0