All desire to do good

Jag sitter och försöker kommer på några ord att sammanfatta helgen med. Men jag finner inga alls. Dagarna sprang förbi likt en orkanstorm och sömnen blev totala 8 timmar. Men det var lätt värt. Ju mer tid jag spenderar med brudarna så inser jag hur skönt det är att vara hemma. Jag blir bara mer och mer övertygad om hur bäst vi är och hur bra vi har det tillsammans. Fredagen spenderades i Gislaved med vin, sång och stoj. Lördagen i Halmstad med öl, skratt och dans i fullt sjå.

Man bygger alltid upp en massa förväntningar på midsommar, att det ska vara så bra. Man gör detsamma med nyår. Men till det har jag bara en sak att säga; "Vad är en bal på slottet? Den kan ju vara alldeles tråkig och urtrist och... Tråkig och alldeles... Alldeles underbar!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0