The Great Adventures of: The Snuggie

Minns ni Snuggie? Den där fleecefilten med armar och fickor. Den som man ska använda för att vanliga filtar kan, "slip and slide". Jag är stolt ägare av en sådan Snuggie för att jag fick den som en komisk gåva. Även om den är oerhört töntig och patetiskt ful, älskar jag den verkligen. Den är fullkomligt underbar. Men den är som sagt patetiskt ful. Jag trodde att botten var nådd när den kom, men tji fick jag. Inte nog med att Sporks har äntrat världen (för er som inte vet, Spork = Spoon, Fork, Knife all in one!) nu har även Snuggie For Dogs gjort entré!

Här är den mänskliga Snuggien och ni ser ju hur välmående man är när man har den runt sig. En perfekt symbios kan man säga!

Varför skulle du då inte vilja ha samma komfort till din och mänsklighetens bästa vän, hunden?

Aaaww, how cute.... NOT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0