I believe in miracles

Börjar inlägget med Attaboys! Den svåra frågan om vad jag spenderade gårdagen med har vissa av er svarat rätt. Duktiga flickor! Stolt över att känna personer med sådan intelligens!

Jag tror jag är i klimakteriet dock. Vilket är dagens tråkiga nyhet. Jag svettas något enormt, speciellt just nu. Det är inte bara om nätterna, den tiden då många kvinnor säger är den värsta. Jag är därmed mycket aggressiv och bör inte bli utmanad på ett eller annat sätt. Klimakteriet känns rätt för mig. Eller inte rätt, men det är det enda som passar in. Ja, asså dessa svettningar. My God! Okontrollerbara.

Ska nog ta och ringa en läkare. Men ska nog gå ur bastun först...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0