Don't ever let me go, that's how you let me know

Då har man vaknat efter lördagens bravader som inte var så hårda ändå. Men ett ord beskriver allt ganska bra - fett. Allt man såg var så jävla bra. Allt som hände var så jävla bra. Jag mådde så jävla bra. Dagen skulle aldrig ta slut för stämningen var så jävla bra.
Avslutet att se Jay-Z var jävligt bra. P&L hade nog inte kunnat planera det bättre för det var riktigt passande och bra. Draget var oundvikligt, trycket var högt och svetten var påtaglig. Det var lätt värt.

Jag är beredd att säga att Jay-Z kommer i topp tre av bästa konserterna jag sett. Alltså slår han ut Bruce, Coldplay OCH U2. Det smärtar i mitt hjärta att säga det högt, men jag lovar er att det är sant. Jag hade aldrig yttrat de orden om jag inte stenhårt trodde på dem.

Jay var helt sjukt bra. Han körde sin grej och publiken var i sitt esse. Jag säger som alla andra - ni skulle varit där.

Jay-Z - 99 problems

Kommentarer
Postat av: Eivindailin

Thanks for your hard work,the info ,links , and rescourses are an asset to our business.

2011-01-05 @ 10:09:34
URL: http://eivindailin.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0