But this ship can't sink!

Sitter och funderar över hur det skulle vara att ligga med Leonardo DiCaprio. Det är en underlig dröm jag haft under ett flertal år. Jack Dawson liksom, M-hm!
Tänk om man skulle träffa honom på en båt. Jag hade gått fram och sagt "When the boat docks, I'm getting off with you". Det mest klockrena hade varit om han sagt "I can get you off right now! Hö hö hö". Då hade nog min förälskelse ändrats till en hardcore kärlek.
Dock hade nog en och annan groda flygit ur min mun under akten(HAHA) och/eller efteråt. Jag hade inte klarat av att träffa honom utan att en gång säga "I'll never let go Jack". Det hade jag nog sagt efter akten. För han måste ju skrika "I'M THE KING OF THE WORLD!!!" precis innan han kommer.
Ja, jag tror jag hade gillat sex med Leonardo DiCaprio. Det hade nog varit ganska roligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0