You ain't a beauty but hey, you're alright

Chilli chill. Margaritas har runnit ner min strupe och jag säger bara mums, mums och M-U-M-S! Jag har verkligen saknat de drinkarna. De är så jädrans goda. Tillsammans med Victoria's Secret fashionshow som nyss tog slut på tv3 och en pannacotta var kvällen fullbordad! Låt mig säga att det var ett bra avslut på resan söderut. Imorgon drar man sig uppåt landet och den 30 gradiga kylan igen. Hörde att det under veckan ska vara som varmast -20 grader. Don't you just love it? Jag älskar att tänka på K, E, J och I som är och snart kommer att vara i Bangkok och resa runt i Asien. Är verkligen jätteglad för deras skull. Jag är också glad över att jag ännu en gång ska börja plugga, ha minst två tentor, omprov och ett csn-bidrag på 7800:- i månaden. Bitter? Jag? Vad får du det ifrån?

Nu ska jag pallra mig upp för trappan och packa klart det allra sista för imorgon drar jag som sagt upp till Borlänge igen. Det ska bli intressant att komma dit igen, minst sagt. Vi får se vad som utspelar sig och vad som händer. Jag hoppas bara på att allt blir bra.

Kanye West - RoboCop

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0