We'll find a brighter day

Just nu tror jag inte det minsta på rubriken till detta inlägget, men jag hoppas innerligt på att det är sant. För just nu går ingenting som det ska, ingenting går min väg. Och jag bubblar som en omskakad Coca Cola, vredesutbrottet är nära.
Jag hittade inte den så kallade "årsinkomsten" på CSNs hemsida så jag kunde inte fylla i den intresseanmälan jag behövde det till. Men så bestämde jag mig för att chansa och det tyckte Gud inte om för då har anmälan några tekniska problem som säger "du måste fylla i alla fält med *". Och jag lovar er att jag skrev i precis alla fält som fanns på den där satans sidan, men icke. Så där gick det med det.
Sedan hade jag tänkt sätta mig med tentan. Och det är ju en så fantastisk underhållning såhär en torsdagskväll! Bättre blev det inte att jag var tvungen att vända upp-och-ner på lägenheten bara för att hitta uppgiftspappret.

Samtidigt flyger krispiga mini-morötter runt i hela lägenheten varav en träffade mig i ögat.

Känner mig inte så jätteglad för tillfället. Man kan säga att jag spoke too soon i mitt förra inlägg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0