These are crazy days but they make me shine

Denna dag blev precis som jag hade tänkt mig. Lite skola, lite promenad, lite pratstund med my man och jävligt mycket chill. Det har varit en riktigt bra dag helt enkelt och trots att klockan inte ens är nio är jag sinnessjukt trött.

Det har varit en otrolig nostalgi-dag också. Tänkt mycket tillbaka på tider med en person som jag knappt har någon kontakt med dessa dagar, väldigt tråkigt när jag tänker efter hur roligt vi brukade ha det super mario kart. Jag förlorade i och för sig alltid, men ändå. Hon introducerade mig nämligen till det band som gått högt och härligt på spotify idag. Det var härliga tider!

Imorgon är det Toga kväll på kåren vilket betyder lakan på kroppen. Förhoppningsvis kommer många ha det, men jag tvivlar på det. Det dåliga med detta är just nu att jag inte har ett rent vitt lakan så jag kommer köra på rött. Ja, jag kommer väl att sticka ut då i alla fall? Förhoppningsvis blir det en sjujävla fest för det är någonting jag behöver just nu för att komma in i rätt sinnesstämning.
Skiweekarna anläder dessutom idag så jag förväntar mig enorma mängder smaskigheter om vad folk gjort & inte gjort. För skvallerkärring är ju någonting jag inte kan skylla bort, det är jag utan tvekan! Men har man växt upp i en håla där man livnär sig på skvaller om andra människors misstag blir man sådan. Jag livnär mig på dem, de livnär sig på mig - det kallar jag the circle of life!

En sak som inte är mycket till nyhet är att jag har det väldigt svårt för barn. Det är inte min topp eller starkaste egenskap att älska barn som snorar, självklart gäller detta med vissa undantag, men i allmänhet är ju inte barn min starka sida. Det bevisar sig i denna videon jag länkar nu. Jag skrattar så jag dör. Och jag skrattar inte med utan åt denna unge som spelar in sig själv när hon sjunger och lägger ut den på youtube. Ja, hon är barn, men det är ju just det. De har inget vett! De fattar ingenting och det gör mig förbannad. Men samtidigt väldigt underhållen, enjoy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0