Take what you want, but you don't get it for free

Oh.. My... God... Det är ungefär allt jag har att säga nu. Har precis tittat klart på en film som jag tycker var helt otroligt-jävligt-skit-bra. Den var inte alls så som jag hade tänkt att den skulle vara, men den var mycket bättre än sevärd. Clyde Shelton är en imponerande psykopatisk karaktär och Gerard Butler gör honom fullständig!
Personligen tycker jag att alla de senaste filmerna som kommit ut har varit lite halvdana, så detta är lätt den bästa film jag sett på länge.


Trailern till Law Abiding Citizen.

Kommentarer
Postat av: F

ÅÅH my frikkin God, den ska jag se! :D

2010-01-17 @ 21:09:23
URL: http://marblehouse.wordpress.com
Postat av: Riley

Håller med föregående talare: MÅSTE SE DEN!



Gerard Butler är ju bara ytterligare ett bevis på att skottar av någon anledning är bättre skådespelare än resten av jordens befolkning. Hah! Nej men britterna överhuvudtaget är ju bättre, om man ser till landets storlek i jämförelse med USA och sedan tar en titt på hur många britter det faktiskt är som har huvudrollerna i amerikanska tvserier och filmer. Dock med amerikansk dialekt.



Creapy stuff dock att mina tre ultimata favoriter härstammar från de brittiska öarna, varav två är skottar. Får nog bestämt ta och lägga till Gerard Butler på den listan också. Då blir det tre.

2010-01-19 @ 17:35:55
URL: http://leavingfargo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0