Smiling faces try to understand

Jag har kommit på en väldigt ironisk sak. Eller egentligen har jag tänkt den så länge jag haft denna bloggen, men i alla fall. Det är att jag inte alltid tycker om när folk länkar låtar i sina bloggar när jag vet att jag inte lyssnar på samma musik som dem. Och ironin är att jag länkar hela tiden. Varje dag är det någonting värt att lyssna på.
Men jag tror bara ni inte förstår vilken awesome musiksmak jag har. Det slog mig ikväll. Den är verkligen awesome - om det ens räcker som ord.
Därför tänker jag länka en nu vare sig ni vill eller inte och jag vet att om ni lyssnar kommer ni älska det, för man kan inte inte göra det.
Speciellt inte en kväll som denna. Eller vilken kväll som helst egentligen. Lyssna och njut av harmonin!
Det enda dåliga med denna länkning är att det inte finns någon bra video till eller liveframträdande som jag kan hitta. Men det går så bra ändå bara man spetsar öronen!

Simon & Garfunkel - Bleecker Street



Nej, ett avsnitt av 24 och sedan bingen? - Låter bra, låter bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0