Silence like a cancer grows

Herregud mina kära vänner. Detta är gudomligt. Jag saknar ord. Det är så fantastiskt synkat, mjukt, betydelsefullt och framförallt vackert. Jag finner inga ord. Och när jag inte gör det vet man att det är oöverträffligt!
Ni har hört den förut, den ligger och trycker i bakhuvudet. Så fort ni hör de första tonerna kommer allt tillbaka och ni får den där ljuva känslan igen. Låt mig presentera (antagligen) världens bästa duo; Simon & Garfunkel - the Sound of Silence



"Fools," said I, "You do not know
Silence like a cancer grows.
Hear my words that I might teach you,
Take my arms that I might lead you."
But my words like silent raindrops fell,
And echoed in the wells of silence.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0