My friend, I'll say it clear

Det har varit intensiva dagar och min hjärnkapacitet har nog avsevärt sjunkit eller så har den nått en ny topp. Jag kan inte riktigt bestämma mig.
En positiv sak i alla fall är att jag känner mig för tillfället väldigt, väldigt nöjd med mig själv. Sitter i skrivandes stund och skiftar mellan Frank Sinatra, Luciano Pavarotti och Josh Groban vilket alltid gör mig på gott humör. Men grunden till att jag är väldigt nöjd är att jag känner att mitt nyårslöfte faktiskt har hållt i sig. Jag började tidigt med det, redan vid jul, och även om januari-månad inte ens gått ut måste jag skryta lite med att jag hållt mig till det och är fantastiskt glad.

Så på tal om nyårslöften tänkte jag i morse lyssna till min låt som är min inspirationskälla och hittade av en slump en underbar duett mellan Frankie & Pavarotti. Jag vet inte hur många som blir så medtagna som jag över denna typ av musik men det är så ömt och helt enkelt fantastiskt att jag inte kan behärska mig själv.

Frank Sinatra & Luciano Pavarotti - My Way

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0