It's been minutes, it's been days, it's been all I will remember

Alla snackar om skrivtorka hit och dit och tyvärr måste jag säga att ni inte är ensamma om det. So drop it och gå vidare. Den kommer tillbaka när den kommer!
En sak som jag själv är väldigt less på är konserttorkan som råder i detta land. Vet ni att det än så länge inte kommer en enda intressant artist eller band till vårt lilla land? På ticnet är nog det mest intressanta man kan hitta "Anders Lundin - på tu man hand" och jag säger ändå över min döda kropp att jag kommer vara på plats under den konserten.

Kan inte dessa komma till Sverige istället? Just nu hade jag nog gett allt för att se dem live. Fick en försmak av de när de var förband till U2 i augusti, och jag har törstat efter mersmak ända sen dess. Snöpatrullen - KOM TILL SVERIGE NU!

Snow Patrol - Crack the Shutters

Kommentarer
Postat av: Riley

Enligt något hjärndött inlägg av Blondinbella fanns det visst inget som hette "skrivtorka" eller "ingen inspiration" - uppenbarligen är det bara en konstnärsmyt. För man behöver bara sätta sig ner och skriva så kommer det. I say BURN HER.



Jag vill ha mer Dylan för övrigt! The Black Keys hade inte varit helt fel heller men deras skivor säljs inte ens i sverige så det är väl dödfött i guess. Fortfarande avundsjuk på dig för att du fick se/höra U2 för övrigt. Köpte deras samlingsplatta, "U218 Singles" häromdagen, slöt ögonen och lyssnade på introt till "With or without you" .. skulle nog kunna dö lycklig till den <3

2010-01-16 @ 00:45:29
URL: http://leavingfargo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0