It's a long way down to nothing at all

Nu var man på Dalarnas mark igen. Det har jag i och för sig varit sedan i fredags, men har inte varit i läggan(JA emma, LÄGGAN!) sedan 19:e december tills... Ja, fyra timmar sedan. Nu när ni tagit del av den oerhört intressanta bit av information ska jag delge mig med ännu mer onödig och ganska patetisk information som inte ens jag bryr mig om.
Har haft en fantastisk helg. Den har varit riktigt rolig rakt igenom. Nya platser och människor har upptäckts och jag hoppas inte jag drygat sönder alltför många människor. Tyvärr var det väl ett glas för mycket igår och det slutar med att jag drygar mig mot allt och alla. Jag kom på en sak som jag själv tycker är riktigt pinsam och som jag hatar mig själv för nu. Det finns en snubbe som jag inte minns namnet på, jag vet att han finns och att vi har flera gemensamma vänner. Därför får jag för mig att snacka med denna killen för att jag känner igen hans ansikte. Men varenda gång jag går fram till honom sluddrar jag som en missbildad idiot och han förstår knappt hälften av det jag säger. Dessutom presenterar jag mig för honom varenda gång och han minns aldrig vem jag är. Så jag vet inte om jag ska vara glad eller inte att jag inte gör ett tillräckligt starkt intryck för att han ska komma ihåg alla dessa pinsamma gånger vi setts.
Men idag upptäckte jag en sak som förvärrar hela grejen. Han bor tre dörrar från mig. Jag har aldrig haft en tanke på det innan, men så är det och ögonkontakten vi fick innan varade nog i en 200 sekunder innan sirapen gick ur mina fötter och jag halvsprang därifrån.

Nej, det kan hända mycket sinnessjuka saker på fester och jag förklarar de alla med ett enda ord - Borlänge.


Fick en video länkad innan som jag tyckte skulle vara intressant att se på och jag säger då det, helvete vilken skön remix. En blandning mellan 2009 års topphittar ihopklistrade till en fem minuter lång njutning. Lätt värd att se! Lady GaGa, Pitbull, Kings of Leon, Beyonce, Lil' Wayne och alla godingar som hänt under året. http://www.collegehumor.com/video:1926914


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0