In my mind my dreams are real

Varför ska allting alltid vara så krångligt för? Varför kan aldrig någonting bara gå lätt? Men jag lever i princip efter nothing worth having comes easy så jag får väl skylla mig själv på något sätt då jag inte förbereder mig bättre.

Anyhoo, redovisningen kom som en skruvad 120kilometare på 18 meters avstånd, men med ögonen öppna och ett rejält grepp om slagträet så svingade jag(tillsammans med mina kära medarbetare) en home run på 500 meter. Nu talar jag säkert för fort eftersom den ännu inte är betygsatt men jag tyckte i alla fall det kändes väldigt bra.

Jag känner en väldigt stark doft just nu. En doft jag inte vill ska sippra in i min näsa. Det är den starka osen av tenta som har smygit sig in i rummet och nu är väldigt påtaglig. Så vad är det jag håller på med? Jag har inte tid att sitta här med baseball-metaforer. Laters!

Oasis - Rock n Roll Star


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0