If Cupid's got a gun then he's shootin'

Vilken jävla dag. Den har verkligen varit som en berg- och dalbana. Vaknade med ångest, mådde lite bättre, mådde mycket sämre, höll på att tappa förståndet, blev lättad, blev glad och nu känner jag mig sådär neutral som jag gör alldeles för ofta. Det betyder att min sinnesstämning är rubbad och inte kan ta emot några känslor. Jag är bara... Jag. Känner inget, bryr mig inte och bara ett svagt illamående pyser. Jag väntar bara på att bägaren ska rinna över. För det är på väg, det kan jag lova. Och den som får lavan över sig bör vara förberedd eller ha något slags skydd.

Men förhoppningsvis ska vi ändra på det snart då jag ska ge mig ut. Inte i någon dimma men i någonting som kan efterlikna det. Okända människor - nya upplevelser. Det gillar vi!
Dock hade det varit skönt att vara hemma just nu och ta det lugnt med järngänget. Det är precis det jag behöver just nu. Ingen slår oss!



Bara för att vi alltid är bäst & ascoola i våra solbrillor inomhus på kvällen!


Kleerup feat. Lykke Li - Until we bleed


I'm naked. I'm numb. I'm stupid. I'm staying.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0