I get a kick out of you

Denna dagen har varit speciell. Jag gick upp omänskligt tidigt - halv nio. Pressade 80 på 100 vägarna upp till Anderstorp för att fixa en tand. Jag tackar Gud för att jag inte hade några ärenden där uppe i området för när jag kom ut därifrån såg jag ut som ett stroke-offer. Samtalet jag ringde till min mor för att berätta att jag tänkte påbörja resan hem till Haverdal igen blev minst sagt intressant då allt jag fick fram var floder av saliv och läspande S. Väl på vägarna pressade jag 50 på 100 vägarna. Jag kan säga att för första gången i mitt liv avskyr jag snön mer än allt annat.
Jag kämpade i mig en skål sparrissoppa med min överbedövade läpp innan jag och mina päron drog oss inåt Halmstad centrum för lite shopping. Som vanligt kan man väl säga att tanken var god, inte mina handlingar. Däremot mina inhandlingar var väldigt goda! Just nu är jag väldigt nöjd med att vara 1600:- fattigare, men Borlänge-Lovisa kommer nog inte vara särskilt nöjd då hon ännu en gång får leva på 3:- nudlar. Men jag lovar er ändå - det kommer bli värt det.

Igår hade jag förresten ett intressant samtal med min mor;
- Äiti, det var väldans mörkt här inne!
- Vad sa du?
- Att det var väldigt mörkt här inne!
- Nej, jag hör inte vad du säger...
- de va änna mökt hä inne!
- Jaså, ja, men tänd då!
Jag tror på riktigt min mamma har bott i Småland för länge.


Jag vill egentligen inte erkänna att jag gillar denna låten, men det gör jag.
Flo-Rida - Sugar


Kommentarer
Postat av: emma

sv:så du tänker inte barnkalas när du ser den?;) haha! men erkänn att den verkligen är too die for! kanske lite kallt med bara ben men i min värld blir det snart 20grader och sol!

2010-01-05 @ 22:44:44
URL: http://emmasveas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0