I did not notice the passers-by and they did not notice me

Då vart halva tentan gjort. Skulle egentligen ta och göra klart hela en idag så har jag den överstökad, men tappade koncentrationen. Men men, har ytterligare tre dagar på mig så hoppas att man återfunnit koncentrationen tills dess. Tycker ju ändå att det är enormt intressant att läsa om psykologi så det borde inte vara några problem. Eller ja, teknisk psykologi är väl inte densamma som beteendepsykologi, men ändå.

En faktor som spelade roll i att jag tappade koncentrationen var en blogg som jag fann genom facebook. En person hade länkat denna och med den kommentar jag läste till bloggen kunde jag inte motstå att kika in på den. Rubriken löd; "Funderar på hur det vore om alla människor var lite mer som Nicholas Cage". Självklart kunde jag inte motstå frestelsen att fundera på samma sak. Speciellt inte när en viss bild på Nicholas Cage tog upp hela mitt synfält och när jag kände ögonbrynen rynka sig så de gör när man blir chockad och nyfiken på samma gång.
Jag kan ärligt talat inte säga om detta egentligen är så hysteriskt roligt som jag tycker det är eller om det är en sådan sak som bara jag tycker är roligt.
Jag antar att andra också tycker det är skoj att titta på eftersom den var länkad och det fanns många positiva kommentarer. Kanske tycker ni inte att den är lika kul i den grad som jag tycker. Här är ett smakprov av siten i alla fall,



Vill ni klicka in och se mer om hur världen skulle se ut med mer Nicholas Cage, klicka här!


Kommentarer
Postat av: farlini

ahahhahahha :D

2010-01-13 @ 08:06:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0