Each touch belongs to each new sound

Vilken snabb och långsam dag. Jag har städat ganska rejält, jag har slappat ganska rejält... Feels good med andra ord!

Och ännu en gång ska jag förbanna mig över en sak som alla tjejer minst 10 000 gånger i livet bannar sig över - nytt rakhyvelblad. Det satte jag på idag och vad händer? Jo, tsunamin av blod rinner nerför foten och i avloppet. Det svider ju inte lite heller när man ska tvätta bort blodfan. Att jag en kvart senare sätter in håret i den bakre delen av hårfönen gjorde inte hela min duschupplevelse bättre.

Men nu lämnar vi alla sådana tråkigheter bakom oss och går vidare med kvällen. För första gången på ganska länge börjar jag bli riktigt peppad! Ska bli kul att förfesta med människorna och sedan till kåren där jag förhoppningsvis kommer få min beskärda del av skiweek-skvallret.
Det gillar vi skarpt!

The All-American Rejects - Dance Inside

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0