You movin' like a robocop

Uttråkad som jag är denna onsdagkväll letar jag desperat efter saker att göra. Varför känner jag ingen i Halmstad för!? Jag bannar mig själv för det nu.
Därför bestämde jag mig för att prova min nya fina plattång. Här sitter jag nu och ser ut som en version av Cruella DeVil med hälften av håret i lockar som en pudel och hälften av håret är lika platt som Kalle Ankas fötter. Känner jag mig sexig? - Självklart! Hade tänkt ta en ännu snyggare cambild på det, men så kul ska vi inte ha det!

Visste ni att det finns en svensk bastuakademi? Ett medlemsskap kostar 560:- och då ingår dessutom en pin och en handduk med akademins emblem på. Det ni! www.bastuakademien.se om ni är intresserade!

Jag var förresten på biblioteket häromdagen och tittade på Björn Ranelids bok Kvinnan är första könet. Brukar alltid spana in böckerna jag vill läsa innan jag köper dem. Läste i alla fall de första kapitlen och jag hittade ett stycke som jag inte kan sluta fundera på. Tycker att det var väldigt intressant och väldigt sant också för den delen, det löd; "Erotik, lust och passion är allas framtid på jorden och var och en som blygs och förkastar denna fröjd och gåva bör söka skulden och skammen hos sig själv". Vet inte riktigt hur jag ska uttrycka mig i hur jag tänker och tycker angående detta uttalandet men sant är det. Dessutom lär nog flera bli mer rädda för mig än de redan är och antagligen så kommer nog vissa att bli förnedrade eller något sånt där.

Nej, nu ska jag nog dra mig åter till avsnitten av The Hills och dreggla lite mer över Brody Jenner. Har ni sett denna man? Hetare än hetast!



Mmm baby! Svingar du förbi Halmstad någon dag är boende inget problem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0