Desire and hunger is the fire I breathe

Det var självklart härligt att sjunka in i drömmarnas värld men ville ändå inte riktigt lägga mig igår. Hade det alltför bra. Därför är jag inte superpepp på denna dag. Men, suck it up Lovisa.

Nu står en underbar kopp té vid min sida och väntar på att bli drucken och förhoppningsvis stillar den min hunger en aning också för nu är det tentaskrivning som gäller. Jag kommer inte sluta förrän den är klar så ännu en gång, suck it up Lovisa.

Däremot kick-startar jag dagen med en fantastisk låt för att genast få mig på mycket bättre humör; enjoy!

Bruce Springsteen - Because The Night

Kommentarer
Postat av: elin

vem blir INTE aspeppad av att tentera lixom ;)

2010-01-13 @ 14:29:53
URL: http://elinkortochgott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0