Crack the shutters open wide

Nu sitter jag här medan halva Borlänge är i Vemdalen och göttar sig med skidåk & antagligen en och annan öl. Är lite avis på dem faktiskt, men det är inte hela världen. Jag har bestämt mig för att ha en screw-you-skiweek-Borlänge-rocks-without-you vecka istället. Det kommer bli perfa!

Om en timma ska jag dock iväg till tenoren för sista dagen denna veckan(-oh really? Sista verkligen?) för att försöka få igång lite film och sådant. Men det ska nog gå... Förhoppningsvis...
Jag vet inte ens varför jag skriver här just nu för jag har ingenting att säga.

Så... Over and out!

"I'm a person, Bret's a person, you're a person... That person over there's a person... And each person deserves to be treated... Like a person."


Kommentarer
Postat av: elin

haha ja den satt som en krocketklubba i skenbenet den ;)

2010-01-24 @ 14:04:44
URL: http://elinkortochgott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0