Benedictus qui venit in nomine Domini

Blessed is he that cometh in the name of the Lord.

Halv fem. Det är vad klockan är. Halv fem. Och det jag gjort(och lärt) mig idag är att äpplejuice ofta luktar som jäst. Därför kan den kännas ganska oaptitlig att dricka ibland. Dessutom har jag kommit på att jag stör mig på ICA's äpplejuice för att det inte står äpplejuice på paketet. Det står äppel juice - både särskrivet och felstavat(enligt min mening).

I natt drömde jag någonting jättekonstigt som gjorde det svårt för mig att somna om. Dessutom vet jag inte om jag har drömt allt eller om det vissa saker var verklighet. Jag vet inte och jag tänker inte ta reda på det heller för att spara mig ifrån eventuell ångest. En känsla jag inte behöver mer av just nu.
Den enda känsla jag ryms av nu för tiden är - när fan kommer 19 februari egentligen!? När jag kom tillbaka till Borlänge gick tiden så fort och jag tänkte "snart åker jag hem igen" men nu tycker jag att tiden sniglar sig fram på en väg av sirap. Den 19:e kommer aldrig. För just nu vill jag bara hem. Till min oas av lugn och närhet.

Jag är expert på att driva mig själv till vansinne.
Blessings not just for the one who kneels - luckily.

Jose Gonzalez - Heartbeats


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0