and love is not a victory march

Nu har jag nog suttit här och stirrat på detta vita snötäcke i 30 minuter. Minst. Jag skulle skriva någonting bra, något intressant. Istället tappade jag koncentrationen av att jag klickade in mig själv på felsms.com. Jag skrattade lite åt smset som blivit felskickat och sedan började jag skratta ännu högre åt annonsen som fanns på sidan. "Förmånserbjudande! Liten, lätt och läcker - Vibrant Juicer 19.90:-". För er vars huvudet inte riktigt sitter på skaftet denna kväll kan jag berätta att det handlar om en dildo. Jag kunde inte motstå att klicka upp annonsen, inte för att jag är särskilt intresserad utan snarare för att läsa vidare om kvalitén på den om den kosta 20 spänn. Det enda jag ser är "Artikeln finns inte". Vilket jävla trick! Jag blir så sur för att klickade upp den. De lyckades med deras reklam. Jag hade dessutom tänkt länka iväg den till en kompis som kunde ha användning för den, men tyvärr gick inte det längre.
Nejdå, skämt åsido. Smset jag läste på felsms.com var förresten ganska härligt, en tjej som skulle skicka ett sms till sin sambo, men som råkade hamna i sin pappas mobil istället; "Nu vet jag vad jag vill ha av dig. Ett födelsedagsknull!!!!!". Hade jag råkat skicka det fel hade jag dock inte tyckt det var så jävla roligt.

Förresten så dammade jag av en gammal goding som har legat på hyllan alldeles för länge. Tyvärr kunde jag inte länka den direkt in i bloggen eftersom det var "inbäddning inaktiverad på begäran", men jag lovar er att ni inte blir besvikna av att klicka in på länken här! Det är nämligen Jeff Buckley - Hallelujah med en fantastisk video till!

Maybe there is a God above
But all I've ever learned from love
Was how to shoot somebody who outdrew you

And it's not a cry that you hear at night
It's not somebody who's seen the light
It's a cold and it's a broken hallelujah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0