Ain't no angel gonna greet me

Dagens nöje är lätt att konstatera. Trots att jag tittat på minst tio avsnitt av The Hills och fastnat totalt i dess drama och den otroligt snygge Brody så är det ändå inte detta program som gjort min dag.
Jag kan av någon anledning inte sluta tänka på den man jag såg innan idag. Han var inte snygg. Definitivt inte snygg. Hans hår var råttfärgat och tunnare än ett pappersark. De stackars stråna som fortfarande satt kvar på huvudet kämpade för livet på hans kala hjässa när vinden tog fart.
Ändå så var han inte gammal. Knappa 35årsåldern. Han hade en sjaskig skinnpalta och såg allmänt nöjd ut med livet trots att han tydligen inte dragit de längsta stået i livets stack. I alla fall så mötte jag och min pappa honom när vi var ute och gick till hemköp, han kom därifrån. Det var närmare 14 minusgrader ute, ändå gick han och knaprade på en magnum classic. Det var så fascinerande och skrattretande att jag inte kunde hålla tillbaka ett leende när jag gick förbi.
Där gick jag med min pappa iklädd termobyxor, skidjacka, mössa, vantar och vinterkängor. Mannen vi möter har skinnjacka, bart huvud och käkar glass. Jag tycker i alla fall det var enormt skrattretande och ett väldigt roligt ögonblick nu när jag tänker efter.

Jag har dessutom glömt att länka en sak som jag skrattat åt under hela julen. Jag tror i alla fall att jag glömt det, men jag tycker definitivt att ni ska titta på detta klippet om ni har tittat på serien, 24. Jag älskar Jack Bauer och allt som hör till och gör ni det också kommer ni älska detta klippet! Klicka här! (Hämtat från expressen.se)

Kommentarer
Postat av: emma

ja tillslut var det en lite pojke som valde att titta ut:) Äntligen någon mer som fått upp ögonen för Brody!;) haha

2010-01-04 @ 13:49:20
URL: http://emmasveas.blogg.se/
Postat av: Felicia

SV: Det är nästan rätt, det skulle kunna vara det. Men det är en annan patronus som är av betydelse för handlingen :)

2010-01-04 @ 20:55:46
URL: http://marblehouse.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0