You can't play on broken strings

Mina tåg blev inställda, tillslut. Men som tur är bestämde jag mig för att boka om resan till imorgon innan de ställdes in. Så några extra utgifter eller spillda pengar blev det inte! Och när jag sitter här och har tryckt i mig en tallrik porterstek och tittat på Wallander - Cellisten så kan jag nog inte må mycket bättre! Jag ångrar definitivt inte att jag är hemma en extra dag. Kan vara skönt att få lite mer lyx i tillvaron innan jag åker tillbaka till fattigdomen. Eftersom bidraget inte kommer förrän på torsdag är det nog väldigt nödvändigt att jag är hemma.

Det enda dåliga är väl att jag är lite uttråkad. Jag skulle kunna vara mycket mer produktiv, men jag vet inte vad jag ska hitta på? Dessutom känner jag lite värk i ryggen från afrodansen igår. Konstigt nog känner jag ingenting i rumpan och benen, utan i ryggen. Min rygg måste vara väldigt otränad om jag får träningsvärk utan att man använder ryggen under själva träningen. Ja, det måste nog vara jävligt illa! Borde komma ihåg att göra någonting åt det.

Det enda dåliga med denna låten är att Nelly Furtado är med. Men den går ändå.

James Morrison ft. Nelly Furtado - Broken Strings

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0