What do I have to say to you, for God sake dear

Denna helgen har varit mercyless. Det är nog allt jag kan säga. Fredagen var en kväll jag snabbt skulle glömma. Igår morse var det mycket som var blurrigt och oförståeligt. Till exempel hade jag tappat bort min bettskena. Min bettskena. Det vill säga den som jag på fredagsnatten satte in i munnen som vanligt innan jag skulle sova, men på morgonen var den spårlöst borta. Jag hittade den inte förrän för en timma sedan. Då hittade jag den fastklistrad på väggen. På väggen. Min bettskena. Ja, det var lite vidrigt tycker jag allt och jag tror det är bra att jag inte vet hur den hamnade där. Nej usch, det var en jobbig fredag. Värt var det för det jag minns var roligt. Dock skrämde jag ännu en gång bort en kille som jag inte vill skrämma bort. Men men, vad ska jag göra åt det nu? Skit samma. Är han så känslig för en komplimang får han la vara det då.

I alla fall, lördagen var allt annat än god. Mitt illamående gick inte över förrän sent den kvällen och jag tror lika mycket vatten som rinner i Niagarafallen rann ner min strupe den dagen. Ändå tog jag tag i mig själv och åkte iväg och såg på film och sedan vidare därifrån.
Kom hem för några timmar sedan och herregud säger jag bara.

Jag är så sliten, jag är helt körd likförbannat vill jag bara ha meeeeeeeer av alltihop. Jag vill ha helg hela veckan. Eller ja, alkoholen kommer jag nog stå över ett tag. Tanken på ett glas vin sätter en klump i min hals. Och när jag inte kan dricka vin så är det något fel.

O'boy Dark däremot rinner ner som, ja, o'boy! Och är också någonting jag bara vill ha meeeer av! Jag har inte druckit o'boy sedan mellanstadiet på ett ungefär. Har inte velat, inte haft lust eller sug. Men så kom det O'boy dark occh herregud, det smakar himmelsk! Vilken kakaosmak det är. För en sann chokladälskare är det helt fantastiskt. Den kommer nog vara farlig hädanefter!

Virrar jag just nu? Jag vet inte. Jag har märkt att jag blivit lite virrig den senaste tiden och att jag inte riktigt vet vad. Men men, med tiden kommer klarhet så vi satsar på att lämna det till ödet!

Förstår att ni saknat min musik de senaste dagarna(aight?) och då kommer en oerhört bra låt.

Snow Patrol - Just Say Yes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0