Time may change me, but I can't trace time

Idag var första gången sen... 10 januari(?) som jag faktiskt studerade. Och jag har inte ens studerat mycket. Jag har bara skummat igenom uppgiften vi ska ha klart om två veckor. Däremot försöker jag förstå webbsidan där vi ska boka kameror och annan utrustning som vi skall använda till uppgiften - det är studerande för jag förstår ingenting. "Boka: Huset - Britney", vilket jävla hus? Och vadå Britney? Vad fan är en Britney!? Nej, jag ger upp. Får fråga läraren om jag springer på honom.

Idag är det inte mycket att prata om. Tidig morgon igen, skola igen, upprepning av komplementfärger, behind the scenes med Ingmar Bergman, fika, jag blev kär, JF-möte, musik, nostalgi, tjöt och allt det som normalt förekommer i en vardag!

Fick precis lite ont i hjärtat. Snubblade över Tibia. Minns ni det? Det där fattiga online-spelet man satt och nördade sig framför för.... Väldigt många år sedan? Det som revolutionerade i två månader innan CS 1.6 kom? Det som gjorde ont var att jag faktiskt satt och spelade det ett tag, efter CS. Min själ tar lite skada när jag tänker tillbaka på det. Men det var mitt liv då och jag är så oerhört lycklig över att det var och inte nu. Eller i alla fall när de gäller Tibia. Counter-Strike får jag många infall om att börja spela igen!

Men nu är det screw datorn för om 15 minuter börjar det jag väntat länge på - House!

David Bowie - Changes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0