The sun is gone and the nights are long

Jag tror inte på denna reklamen. Jag tror de ljuger. Jag tror att detta företaget börjar gå utför, se själva;



Själv är jag ett troget TePe fan, så jag tror inte på att 9 av 10 rekommenderar Oral-B. Om det inte är så att undersökningen gjorts baserad på tio personer som jobbar på just Oral-B.
Sen tror jag också att företaget börjar gå utför när de säljer tandborstar på nätet. Personligen skulle jag aldrig få för mig att köpa en tandborste över internet. Hur svenskt företaget än skulle vara.

Jag kanske dissar detta så mycket för att jag såg på det senaste avsnittet, från USA, av 24 i tisdags. De håller (inte så ovanligt nog) på med svarthandel. Kanske blir jag lite inspirerad och lockad av tanken om svarthandel från Oral-B.
- "This operation is a goldmine, take these toothbrushes and in a few hours you can have 5 million dollars."
- "We better confirm the transfer now... Dammit Chloe, we're running out of time!!"

För er som inte tittar på 24 kan jag förstå om ni tycker jag är lite konstig nu. För bara hjärtliga 24 fans fattar nog det roliga och sjuka i detta.

Förresten så sa de bara ordet "operation" tre gånger i det senaste avsnittet och inte "mission" en enda gång. Förra gången sa de de orden minst tio gånger. (Om ni ville veta!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0