Some try to hand me money, they don't understand

Är så löjligt trött. Men det ser jag inte som någonting negativt för det är i dessa stunder jag har mina uppenbarelser. Till exempel att The Script - The Man Who Can't Be Moved är en fantastiskt fin låt med en bra sångare och text som har en väldigt hög mysfaktor. Olycklig kärlek är egentligen inte mysigt, men texten är ändå riktigt bra.

Det finns så mycket roliga saker som jag skulle vilja posta i denna blogg men som jag inte kan göra av lojalitet och djävulskap. Det dödar mig. För jag är så många gånger för nära att försäga mig. Det är inte alltid lätt att vara tjej inte.

Men snart börjar melodifestivalen, äntligen säger jag. Inte för att jag väntat på den hela året eftersom jag avskyr alltför kommersiell musik, dvs endast i tjäna-pengar-syfte. Men i dagens deltävling kommer en människa som heter Linda Pritchard vara med och då är det värt att se tror jag. Hon deltog i 2009års omgång av Idol men hamnade som bäst bland topp 10 men inte särskilt längre. Om jag minns rätt.
Jag tyckte i alla fall hennes röst var riktigt bra och efter att jag hörde två låtar som ska vara med på hennes kommande album föll jag ännu mer för henne.
Så titta på henne ikväll!

Det var alla nödvändiga ord jag hade att säga för tillfället. Laters!

The Script - The Man Who Can't Be Moved

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0