Some people cry and some people die...

... by the wicked ways of love.

Världens sjukaste grej har precis hänt. Hittade en gammal bekant på facebook som jag säkert inte har pratat med sedan vi gick på mellastadiet. Och den chocken jag fick när jag fick se hur han ser ut nu för tiden är stor. Det var säkert mer än en timma sedan och den har fortfarande inte släppt. Han ser ut som Robert Pattinson. Jag skojar inte, han ser tamefan ut som Edward Cullen. Det är helt sjukt! Jag finner inte ens ord att beskriva denna likhet. Eller det chocktillstånd jag just nu befinner mig i.

Denna dag kommer i alla fall definitivt gå i Led Zeppelins tecken. Det är synd att de är så bortglömda som de faktiskt är. De har skapat så otroligt mycket fantastiskt. Och Jimmy Page. Denna gudagåva på gitarr. Hade jag inte vetat bättre hade jag trott att han på riktigt var sinnessjuk och låg inne på ett mentalsjukhus. Här kan ni lyssna på Led Zeppelin - Heartbreaker, eftersom det gitarrsolot är helt galet. Kan inte länka klippet på grund av "inaktivering på begäran".

Nils Löfgren(han heter egentligen lofgren, men han har svenskt påbrå så då kör vi på svensk stavning också!) är en annan musiker som är helt otrolig. Och hans gitarr i denna låten slutar aldrig att imponera på mig;
Nils Lofgren - Keith Don't Go

Kommentarer
Postat av: emma

sv: Ja det är helt sjukt! en månad och redan så älskad! men det är så sjukt mysigt. jag kan sitta och titta på honom i timmar när han sover! haha.

2010-02-13 @ 18:44:54
URL: http://emmasveas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0