Reign of Love

Jag känner att jag måste klargöra vissa saker efter att jag fått kommentarer om mitt väldigt långa inlägg om vad som hänt de senaste två åren.

Bland annat var det T som bad om ursäkt för att hon tycker att hon inte förstått situationen. Och när du skriver "en bra vän skulle kunnat det" så blir jag lite arg på dig för att det gör ont i hjärtat när du säger så.
Du och alla mina älskade vänner har gjort sin del i att få mig att må bra. Precis så som ni har hanterat situationen, precis såsom ni skrattat, såsom vi pratat, såsom vi umgåtts har varit precis rätt medicin. Det är precis det jag har behövt. Och jag är så otroligt glad att ni fick mig att må så bra i en tid som var så svår. Jag är så otroligt glad att ni är precis så som ni är.

De jag talar om vet vilka ni är, eller det hoppas jag innerligt i alla fall, och ni kommer troligtvis vara de bästa vännerna jag någonsin kommer att ha i livet. Ni är helt fantastiska och jag älskar er av hela mitt hjärta, det kommer jag alltid göra. För ni har gett mig ert stöd på ert speciella sätt och jag är oerhört tacksam för att jag lärt känna er. Jag vet inte ens vad jag gjort för att förtjäna det. Men ni kommer alltid vara de bästa vännerna jag någonsin haft.

Och ni ska veta att även om jag är sämst på att höra av mig, så finns jag alltid här för er såsom ni funnits där för mig. Ni kan ringa mig när som helst på dygnet och ni kan komma och knacka på min dörr utan förvarning, ni är alltid välkomna. Vart jag än är och vart ni än är även om vi är 90 gamla med rullatorer så finns jag här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0