Jag vet vad som pågår men inte hur det slutar

Hangover from hell. Det är så jag beskriver denna dagen. Egentligen kan jag sluta att skriva här för det är också det enda ni behöver veta för alla vet hur man blir dagen efter. Och hur mycket man orkar.

Denna dag då jag inte gjort särskilt mycket har jag även gjort en upptäckt. Jag har nu förstått att Thomas Di Leva faktiskt är lite underskattad. Det tycker i alla fall jag för jag blir väldigt glad när jag hör hans musik. Därför blir hans största klassiker dagens låt.

Thomas Di Leva - Vem Ska Jag Tro På?

Kommentarer
Postat av: F

För vi är alla små rymdblommor!

2010-02-04 @ 23:38:19
URL: http://marblehouse.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0