I've done my sentence but commited no crime

Jag älskar doften av guld... Mmmm, känner ni? Vilken arom! Jag vet inte om det är guldet som talar och jag på riktigt bara är en fet golddigger, men jag börjar tycka Markus Hellner är riktigt snygg. Jävligt snygg faktiskt. Vilket leende. Vilken kropp. Mmm, jag kan bara gissa på vad som döljer sig under dräkten men jag tror inte det är någonting att klaga på!
Nej, den killen har nog inte så svårt att få ligg just nu. På grund av detta tycker jag dagens låt är klockren!

Men nu ska jag packa det sista sedan sova som ett barn för imorgon drar jag norr igen! Ses snart igen syd-Sverige!

Queen - We Are The Champions

Kommentarer
Postat av: felicia

hehe fin blogg

2010-03-23 @ 16:51:35
URL: http://felicianaslundd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0