I'm alive I'm alive I'm alive I'm alive I'm alive I'm alive

"Jag håller på att skratta så jag gråter. Star Pilots. Detta fenomen som kallas framgångsrik svensk musikgrupp. Men inser ni hur rolig denna gruppen är? Det började med att jag irriterade mig utav bara helvete på dem, och det gör jag fortfarande, men nu har jag förstått komiken i det de gör. För det första är de rip-offs på Brandsta City Släckers, hallå, män i brandmänskostymer? De är brandmän som upptäckte musiken - star pilots är piloter med samma bakgrund..."

Så började jag dagens inlägg precis innan klockan 21 ikväll. Sedan började House och efter det pratade jag 2.43 timmar med T i telefon, så jag kom av mig på vad jag skulle skriva.

Meningen med inlägget var i alla fall mitt hat mot Star Pilots och denna reklamen som jag tyckte var enormt rolig! Just för att den var så konstig, krånglig och snabb! Enjoy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0