For showing me the meaning of success

Så, nu har pedanten-Lovisa fått sitt utspel. Jag har rensat, dammsugit, tvättat dörrar, golv och sminkborstar. Toaletten är gjort sedan igår så nu känner jag mig nöjd. Som alltid har jag fönstret öppet när jag städar eftersom det är lika bra att vädra också, men nu har jag också lärt mig att tända en rökelse under tiden. Mmm, det sprids en otroligt härlig doft!

Så jag känner mig nöjd.
Nu däremot ska jag njuta av serie-tisdagen. Den dagen som är bäst i serie-väg. Senaste How I Met Your Mother, House, 24 och Gossip Girl. GG har i och för sig inte börjat än, men det kommer det också! Så nu ska jag njuta av HIMYM, sedan ska jag till skolan för att fixa brev, sedan JF-möte och efter det hem och titta på resten av serierna. Feels good! Är helnöjd, än så länge i alla fall.

John Lennon - Woman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0