You say that the river finds the way to the sea

Min åldersångest har börjat lätta lite grann, men bara lite grann. Jag märker fortfarande hur jag njuter av de där små stunderna, de där trevliga stunderna. Då allt är genuint trevligt, stilla och varsamt. Älskar när det är så.
Kom precis hem från en väldigt trevlig spelkväll med vissa av Borlänges starkast lysande stjärnor. Och även om jag & min spelpartner förlorade på promilleshöjden i TP så är jag nöjd. Vi fick tårtbitarna först i alla fall.
På onsdag åker jag hem för två veckor i Halland/Småland. Jag är jätteglad över att få komma hem, men nu har jag ett släng av separationsångest igen. Fast dessa människor ska stå ut med mig i ett helt år till. Ändå - jag hoppas de kommande två veckorna går fort.
You say that the river
finds the way to the sea
and like the river
you will come to me
beyond the borders
and the dry lands
You say that like a river
the love will come

And I don't know how to pray anymore
and in love I don't know how to hope anymore
and for that love I don't know how to wait anymore
En av världens bästa låtar. En av världens viktigare låtar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0