Waste no precious time

Vaknade innan nio på grund av sotarn som kom och inspekterade. Duschade vid 9.45. Tittade på Days of Our Lives(så klart) och två avsnitt av 24 timmar. Gick och lade mig igen och tog en 1.15 min tupplur. Nu sitter jag och trycker i mig vatten och örtté som en helt vanlig dag!
Pumpar även olika mixar av Adrian Lux som skall ses imorgon. Förra veckan var det Familjen, nu blir det Adrian. Förhoppningsvis blir det inte en lika stor flopp som förra gången, fast det lägger jag inte på honom. Det var då jag drack en-två öl för mycket, stukade foten, gjorde sönder mina skor och slog ut delar av mina framtänder. Borlänge, ur en helt ny synvinkel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0