Karma police, arrest this man. He talks in maths

En helt oskyldig dag. Tvätten ligger i maskinen. En sista innan jag åker hem. Var tvungen att boka paniktid eftersom jag insåg att jag faktiskt inte kommer hem utan jag åker ju faktiskt hem till systra mi. Känner jag henne rätt kan jag inte förvänta mig frukost på sängen varje dag, tvättad tvätt och allmänt glid genom vardagen såsom det brukar vara med mor mi. Men jag är nöjd ändå, nästan 1½ vecka kommer spenderas med mor i huset, då jävlar är det svulst och njutning i de högsta grader.
För övrigt hittade jag nyss ett par kalsonger i maskinen bland min nytvättade tvätt. Det var sådär lagom äckligt att jag klyktes ett par gånger innan jag insåg att jag fortfarande höll i dem. Sedan försvann de illa kvickt från min åsyn.

Nu har jag i alla fall pratat med andra sidan jorden, Australien & T rättare sagt. Saknaden blev mycket mer påtaglig efter det, men det var skönt att höra hennes röst mitt emellan julstressen som jag just nu lider av.

Så idag är Radiohead ett självklart alternativ. Underbara Radiohead.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0