Dag 06 Om det vore min sista dag

Jag hade skrivit mitt testamente med små personliga lappar med meddelanden till var person jag älskar och avgudar på denna jord och berättat precis vad jag känner och ge ett sista råd(för det hade varit så typiskt mig). Jag hade dessutom köpt allt sånt där gott som man bara äter ibland, typ choklad. All choklad ni kan tänka er. Musikspellistan hade varit lång, längre, längst med alla de låtar som betyder någonting - och den listan är väldigt lång.
Jag hade dessutom ångrat mig att jag aldrig hade dykt med vithajar, men eftersom jag bara har en dag på mig lär jag heller inte hinna göra det. Men mest hade jag låtit nostalgin flyta fritt och jag hade låtit mig minnas alla de bra stunder jag haft och tänkt på allt underbart som också kommer att ske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0