Come from the land of the ice and snow

Vaknade klockan 5 i morse. Låg, vred och vände på mig i en timma. Gick upp och drack 3 koppar av mitt brända kaffe och tryckte i mig en macka innan bussen gick 07.20. Hade seminarie mellan 08.30-10.00. Kom hem igen strax innan 11.
Nu har klockan precis slagit 12 och det känns som om en hel vecka gått. Så jävla värdelöst att vakna så jädrans tidigt! Är i alla fall glad att Karlsson från SVT svarade på min twitter och tipsade om att man kan se världscupen på SVTPlay också. Tur att vissa är tekniska och minns att man faktiskt kan titta på datorn också. SVT1 har ju mystiskt försvunnit från tvn. Underligt...

Trots att klockan bara är barnet sitter jag nöjt nedbäddad i varm filt med en kopp varmt té i handen samt herrarnas Super-G på datorn.

Världen behöver mer Led Zeppelin, så snöstormen till ära;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0