Christmas Day

Många fina julklappar har öppnats och jag är nöjd så det räcker och blir över. Hårddisk, iPhone, Converse, skärp, böcker, smycken och allt var det var. Nu undrar jag bara, vad kan det vara som är över som jag får på tisdag? Jag vet ju dock redan min huvudsakliga present - favoritmat med lika gott sällskap.
Nu försöker man bara smälta all mat. Åt ohyggliga mängder julbord igår och idag blev det en frukost på McMuffins, ägg, bacon, biffar och ost. Ohyggligt gott och extremt mättande. Ni vet, sådär så man mår illa. Men som sagt - det var obeskrivligt gott!

Snart sadlar vi om och laddar inför en utekväll i Halmstad. Jag är en av de få som dissar Gislaved & Gisleparken denna dag och kör på med syrran, hennes hubbie och den andra amerikanaren. En plan finns för kvällen - det blir taxi hem. Resten är upp till vad staden har att bjuda på.

God Jul ännu en gång, God bless, ta hand om varandra och ha det bättre än någonsin!

Kommentarer
Postat av: F

Nästa år dissar jag också Gisleparken.

2010-12-26 @ 10:30:07
URL: http://twitter.com/anniefelicia

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0