Vi blir aldrig som de från stan

Jag fick lite konstruktiv kritik om min header, jag gillade idén och satte genast igång med att pilla på en ny. Men jag fick inte till det så som jag hoppades på, så jag började pilla med Skottlands vapensköld istället. Och mitt i arbetet kom jag på, varför gör jag inte något med Smålands vapensköld istället? Är man stolt smålänning så är man ju! Därför har jag nu pillat lite på en ny, småländsk header.
Själv gillar jag den, men är fortfarande lite osäker på placering osv. Har blivit ett stort fan av pixlar och sned placeringar av någon anledning. Ser ni inte, då vet ni vilket knapptryck som skall göras!

Förresten, jag är lite förälskad i Stephen, irländaren i  Braveheart. Första scenen då han äntrar filmen. Den är ju helt underbar! Jag hittade inget klipp med endast den scenen, men det är det första klippet i denna film. De andra scenerna är ju också fantastiskt roliga, men den första är ändå lite bättre!

Kommentarer
Postat av: Riley

STEPHEN! Också känd som David O'Hara, en skotsk skådespelare med världens underbaraste röst (jag smälter varje gång) som kommer att spela Albert (...?) Runcorn i nya Harry Potter filmen! Jag ska se den bara för att han är med fnissar hysteriskt



Bättre för övrigt! Småland är ju givet för dig! Och någon gång tycker jag minsann att jag ska få fotografera dig i en photoshoot - Anton Corbijn stuket du vet. Tycker jag!

2010-08-07 @ 20:49:45
URL: http://leavingfargo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0