the party starts when I walk in the room

Gårdagen var ganska så mercyless måste jag säga. Satan i gatan vad onyktert det blev!
Så pass att jag var den jobbiga människan som stannar på festen för länge, jag var först in och sist ut. 9 timmar hårt festande var ju inte nog! Så lagom vid klockan 3, när jag vinglat hem på cykeln så klär jag av mig alla kläder och lämnar de som ett klädstreck på golvet från dörren in till soffan där jag kastar mig ner av utmattning. Sedan kommer den briljanta idén. Jag ska titta på OC och äta mikrokola! Så jag går ut i köket, slänger ihop mikrokolan som blir totalt misslyckad, förstås, och vägrar stelna. Men "ääääh" tänker jag och äter den ändå. Jag sätter mig i soffan och en del av mig önskar så gärna att jag var uppe i sängen, men datorn var ju där nere så då får jag väl sitta där då, tänkte jag. Jag bör nu poängtera för alla att jag har laptop och kunde ta upp datorn, men så långt tänkte inte jag inte. Så jag hämtar ner täcket från sängen, för jag tänker sova på soffan jag!

Så vid klockan 4 i natt låg jag med täcke och kudde i min obehagliga soffa, åt mikrokola med sked eftersom smeten bara var som soppa, tittade på OC och drag en kanna saft. Ibland vid för mycket alkohol, fungerar inte hjärnan som den ska riktigt, det har jag lärt mig nu.

Kommentarer
Postat av: tilda den milda

hahaha ja nu slipper ju hela södra sverige ta sig upp till norrköping för att gå på zoo, nu räcker det att strecka sig till gvd regionen så¨har dem alla sevärdsigheter hos Fam. Åkerberg.



Jag säger detsamma, nu får det snart bli nog med djur, fast en papegoja hade mamma inte tackat nej till!

japp det stämmer, vi har hund...igen! ;)



Hur är allt med dig? :)



Puss <3

2010-09-20 @ 13:17:44
URL: http://styeale.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0