Suck it bitches

I början av sommaren tog jag en trevlig svängom på H&M här i Halmstad där jag bland annat handlade en vit väska för 199:-. Sedan var jag i Helsingborg och handlade ett par blå plajettshorts för 75:- på slutrean.
När jag sedan använde dessa produkter tillsammans, färgade byxorna av sig på min nya, fina, vita väska. Jag blev självklart förbannad och tänkte då i helvete ta den skiten! H&M är ett stort företag och de ska fan inte komma undan denna argbiggan, som till råga på allt är stark Smålänning.
Så jag marscherade in i Halmstads butik och bad om att få reklamera grejerna, vilket jag fick. Bara det att jag fick tillbaka 298,50:-, för att shortsen var "50% rea". Det är där mitt, suck it bitches, kommer in. Jag har alltså använt shortsen flera gånger, de har funkat skitbra och jag tycker verkligen om de. Men jag 99,50:- för dem. Tjänade en slant för att jag använde ett par skitsnygga shorts. I love it! Måste komma ihåg att reklamation inte är så pjåkigt ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0