Skunk VS Facebook

Det är ingen nyhet att jag egentligen tycker bättre om twitter än facebook. Trots att facebook är ganska bra ändå. Men så kom jag att tänka på skunk, ni minns, skunk.nu. Där hängde man jämt förr. Det var the place to be.

Därför kom jag att tänka på att Skunk är som ett par riktigt bra tuttar. Ett äkta par. De är saftiga, bra och även om de med tiden blir hängigare och till slut skrapar lite i marken, fastnar i trampan på cykeln osv. Så är de i alla fall äkta vara. Något att se upp till, eller tekniskt sett ner till, eftersom de i alla fall är original. Facebook däremot, är lite av Tori Spelling-klass. Även om de fortfarande är tuttar och därmed bra, så är de ändå lite sneda och utseendet ändras lite för ofta. Ibland så till den grad att de ser missbildade ut.

Denna teori tycker jag själv fungerar alldeles utmärkt om man byter ut skunk mot twitter. Så därför, skaffa twitter nu och häng med i det enda som är stillastående under dessa teknologi-pressade tider! www.twitter.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0